otel-motel-apart-pansiyon ara

Custom Search

Boğsak Adnan Pansiyon Bungalov

boğsak Adnan Pansiyon
Boğsak  Adnan Pansiyon Taşucu'n dan yaklaşık 7-8 Km uzaklıkta Antalya kara yolu üzerinde yer almaktadır.Pansiyonumuz Hem daire şeklinde hem de Bungalov tipi ağaç evlerden oluşmaktadır.

Boğsak Bungalov ağaç evler

Adnan Pansiyonda ihtiyaç duyabileceğiniz sıcak su, uydu TV, internet, klima v.b. ihtiyaçlar bulunmaktadır.Tatiliniz evinizin rahatlığında geçirmeniz için herşey düşünülmüş durumda,Adnan pansiyon Bungalov ağaç evler konum olarak denize sıfır konumdadır.

Pansiyon Fiyatları
Pansiyon Fiyatları sezon içerisinde değişiklik gösterdiğinden en sağlıklı fiyat bilgisini telefonla arayarak öğrenebilirsiniz.Adnan Pansiyon Taşucu Boğsakta bulunan pansiyonlar içinde emsallerine göre fiyat olarak gayet uygun ve ekonomiktir.

İletişim
ADNAN PANSIYON 2 - BAMBU EVLER TAŞUCU-BOĞSAK
Cep Tel. : +90 (536) 328 9139 - +90 (324) 743 6223

Bir önceki yazımız olan Boğsak Gürbüz pansiyonu da inceleyiniz..

1. Oda fiyati 200 tl istiyorlar telefona çıkan hangi adama çok kaba bi şekilde oda yok deyip yuzumuze telefon kapatıyor biz bilgi almak isterken çok seviyesizler hiçbir şekilde tavsiye etmem bunuda herkese anlatıp gidecek olan insanları hep engelleyecegim

2. cennet bir mekanı işletmecilikle uzaktan yakından ilgisi olmayan cahil kaba insanların işlettiği güzel bir mekan

3. Aynen bunlar bende az önce telefon açtım yüzüme kapattı okimse paraya doymuş bunlar zaten İnternette görüldüğü gibi bir şey yok sinekten böcekten odaya girilmiyormuş gidenler hep şikayetçi..

4. şu telefona bakan kişileri mağaradan mi çıkardınız. galiba kış uykusundan uyanır uyanmaz reception a koydunuz. iyi misiniz siz.
    Eğitim şart.. :)

5. cennet gibi bir yerde, kaba cahil, ukala, ahır gibi pansiyonlar gerçekte ömrümde bunuda gördüm dediğimiz yer.

6. Buraya 4 aile gitmek istiyorduk ama yorumlarda işletmecinin kaba tutumunu okuduktan sonra vaz gectik

7. Mersinliyim ama böyle isletmecilikten anlamayan cahil ukela insanlari başka yerde bulamazsınız

8. Biz aramadan gittik hosumuza gitti sessiz sakin biyer sahibi telefonda nasil konusuyo bilmiyorumda cok ilgilendi sahilde atesimize kadar yakti. 10 uzerinden 5 derim

9. Biz aramadan gittik hosumuza gitti sessiz sakin biyer sahibi telefonda nasil konusuyo bilmiyorumda cok ilgilendi sahilde atesimize kadar yakti. 10 uzerinden 5 derim

10. yaaa oyle mi cok mu kabalar bizde gitmeyelim o zaman ve bocek diyorsunuz cook fena 😣

11. ne o fiyat marmaristemi kalıyoz 200 tl

12. Fiyatlar yüksek ve içinde hiçbişey yok sadece yatak klima şezlong var..yeme içme size ait...oda fiyatı 2017 yılı yaz itibariyle 180 tl ..deniz köy güzel ama sağ tarafta orman kısmında pislik sinek koku almış başını gidiyor ..cunku ne duş ne lavabo var o tarafta..gunubirlikciler pisliğini olduğunu gibi bırakınca haliyle öyle oluyor...

13. Her gün gelen gezi tekneleri boğsağı ciddi şekilde kirletiyor.Ayrıca yaptıkları müzik insanı çileden çıkarıyor.Aynı anda yüzlerce kişinin denize girmesi bıraktıkları pislikler de cabası.Gözümle gördüm.Lütfen yetkililer bir çözüm bulsun.

14. Biz gayet memnun kaldık.Tam bir tatil köyü, cennet gibi bir mekan.Tavsiye ederim.

15. Biz gayet memnun kaldık.Tam bir tatil köyü,cennet gibi bir mekan.Tavsiye ederim.

16. Boğsak çok güzel bir koy fakat ortalama bi işletme olmasına rağmen sahibinin iğrenç ötesi kişiliği kesinlikle adnan pansiyonda kalmayın dememe yeterli aşırı derecede kaprisli iğrenç bir kişiliği olan böyle bir yere para kazandırmamak gerekiyor. Belirtmek isterim ki yer ayırıp da yerinizin başkasına verilmiş olması ihtimali çok da düşük değil! Gitmeden önce bir daha düşünmenizi öneririm.

17. Ben nezekate onem veren biriyim.saygisizlıga asla gelemem.buradaki yorumlara bakarak aramaktan da kalmaktanda vazgectim.paraya doymuslar yorumu yapilmis.turizmcileri paraya degil, insanliga doymus,insanliktan nasibini almis olarak gormek duymak istiyorum.

18. Ben defalarca defalarca gittim GERÇEKDEN ne istediğini bilen kafa dinlemek için giden ve böylesine bakir ve temiz biryere zaman geçirmek için daha iyi birer bulamadım tüplü dalış içinde hemen iskelesi yat tekneleri var eşi ve benzeri zor bulunur tabiki herkesin görüşü farklıdır

1. Günlük ücret ne kadar ev kaç kişilik kişi başımı ücret alıyorlar acaba yemek veye kahvaltı onlarami ait lütfen yazarsanız

19. Ya öyle kaba adamlarda muhatap olana kadar al çadırını hemen yan tarafta çamların altına çadırını kur, gel keyfim gel...

20. 3 aile gelecekti ancak bu yorumlardan sonra sanırım arayıp asabımı bile bozmayacağım

21. Kamp yapmaya giden tanıdıklarımız övünce merak ettik. Kamp malzemelerimiz olmadığından yatılı bir yer arayalım dedik. Yorumları okuyunca hemen vazgeçtik altı kişilik aile misafiriniz olmayacak. Yorum yapanlara teşekkür ederim.

22. Sinekten gecenin saat ikisinde eve döndük!!!Çocuklu ailelere kesinlikle tavsiye etmiyoruz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...