otel-motel-apart-pansiyon ara

Custom Search

SİLİFKE ATAKENT SÜZERLER APART OTEL

Özellikle güney illerimizden gelen tatilcilerin vazgeçemediği bir mekan Susanoğlu,diğer adıyla Atakent veya kapızlı lüks otelinden pansiyonuna,apart odalardan çadıra kadar bir çok farklı konaklama hizmeti alabilirsiniz.Fakat tercihiniz apart ise SİLİFKE Susanoğlu Süzerler Apart'ı denemenizde yarar var.Öncelikle biz kısa bir tanıtımını yapalım kalıp,kalmama tercihi size kalmış.İşte süzerler apart özellikleri...


Toplam üç bloktan oluşan aile apartımızda siz değerli misafirlerimizi temiz, bakımlı, klimalı, televizyonlu, denize sıfır 140m2, buzdolaplı fırın ve ocak mutfaklı ve daimi sicak sulu odalarımızda sizlere mükemmel bir tatil olanağı sunuyoruz.

Denize sıfır olan tesisimizde kolay alışveriş imkanı, ücretsiz otopark hizmetleri, çift cepheli, çift balkonlu odalarımız sizleri bekliyor.

Apart dairelerde
  • Klima
  • Televizyon
  • Denize sıfır 140m2 lüks apartman dairesi
  • Plaj ve deniz manzaralı
  • Çift cepheli, Çift balkonlu
  • Hidrofonlu ve sürekli sıcak su
  • Buzdolabı ve fırınlı ocak mutfak
  • 3 yatak odası ve 8 kişilik yatak

İLETİŞİM

Silifke caddesi - Susanoğlu / Atakent /Silifke
Telefon : 0 324 722 46 94

3 yorum:

  1. Merhaba ben adanada yaşıyorum her sene susanoğluna geliyoruz mükemmel bir yer geçen sene süzerler pansiyon da kaldık fiyatlar çok uygundur herkese tavsiye ederim ilginiz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Kimse telefonlara bakmıyor. günlerdir arıyorum ulaşamıyorum

    YanıtlaSil
  3. Evet haklısınız,bir sorun var galiba aradım bende ulaşamadım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

benzer otel ve pansiyonlar